Основні умови надання гарантії

Гарантія на товар надається лише за наявності коректно заповненого гарантійного талону.

Матраци «ЕММ» мають висновки санітарно-епідеміологічної експертизи України та виконані у повній відповідності до вимог ГОСТ 19917-93 «Меблі для сидіння та лежання».

До обміну приймаються ті вироби, що були визнані повністю дефектними. У разі виявлення часткової несправності проводитися заміна або ремонтні роботи безпосередньо по відношенню до дефектної частини. У період дії гарантійного терміну «Виробник» проводить безкоштовне усунення всіх дефектів та несправностей, що виникли з його вини.

 

Гарантійне обслуговування поширюється на:

Пружинний блок, що вийшов з ладу (тільки для виробів, де використовується дана технологія);
Вади, які виглядають як западини, глибина яких досягає більше 30 мм (вадою не вважаються невеликі западини на матрацній поверхні за формою тіла).
 

Гарантійне обслуговування НЕ поширюється на:

Матрацний чохол.
Змінами за структурою, що виникли через використання матраца на неякісному і невідповідному підставі.
Невдоволення щодо ступеня комфортності виробу.
Висоту матраца. «Виробником» гарантується присутність та висока якість усіх наповнювачів, перелік яких вказаний на етикетці виробу. Технологія виробництва матраца і допустима різниця розмірів матеріалів, що використовуються у виготовленні, може призводити до зміни матрацної висоти. Допустимими вважаються варіація висоти до 10 мм. Правильне вимірювання висоти проводитися так: виріб розташовується на рівній основі, яка має жорстку поверхню і зверху укладається рейка. Висотою матраца слід вважати відстань, яка вийде від поверхні, на якій розташувався матрац, до рейки.
Відмінність у оббивці виробу.
Впадини глибиною не більше 30 мм, що виникають від лежання на матраці.
Виріб, що став непридатним через неправильне використання або експлуатацію не за призначенням.
Невідповідність медичним показанням користувача. Наприклад, експлуатація матраца споживачем з алергією на матеріали, що використовуються під час його виготовлення.
Інші випадки при яких порушуються правила використання матраца.
 

Умови звернення та гарантійні терміни

«Виробник» має право, без додаткового повідомлення клієнтів, проводити зміну (повне або часткове) пристрою виробу для підвищення його якісних характеристик за умови збереження його основних особливостей та властивостей.
При виявленні дефектів, що підпадають під гарантійне обговорення, необхідно звернутися до торгової точки, де було куплено матрац.
Для підтвердження придбання матраца, у пред'явника претензії при собі повинен бути товарний чек, касовий від магазину, а також етикетка від виробу, для тих випадків, коли вона була видалена при роздрукуванні матраца.
У талоні на гарантію повинна бути прописана інформація про повну назву виробу, його артикулі, моделі, повинна бути проставлена ​​друк магазину, точна дата коли товар придбано і підпис, який вчинив правочин, продавця.
Період гарантійного обслуговування – 18 місяців з дня покупки матраца.
 

Правила використання матраців

 

Заборонено:

Матраци. Допускати потрапляння на блок, що знаходиться всередині виробу, рідин та різних хімічних речовин.
Допустити, щоб на виріб відбувався вплив високого температурного режиму, особливо розміщувати виріб біля різних приладів для опалення приміщення та відкритого вогню.
Здійснювати стрибки на поверхню виробу.
Проводити згинання виробу.
Використовувати виріб як меблі для сидіння.
Використання матраца на: панцирних ліжках; ліжках розмір яких менший, ніж сам матрац; підставах понад 120 см, з відсутньою центральною опорою; основи з проміжком між ламелями перевищують 65 мм.